Happy Birthday Conversation

„Pufa jest niepotarzana, butikowa, ciepła i bezpretensjonalna” – mówi Adam Wysocki, współwłaściciel Pufa Cafe – pyta Agnieszka Okrzeja.

Skąd wziął się pomysł na Pufa Cafe?

Pufa Cafe powstała z potrzeby wyposażenia własnego mieszkania w sposób niepowtarzalny i z miłości do wzornictwa lat 50 i 60. Pierwsze „stare” okazy mebli zostały kupione z myślą o odrestaurowaniu i wykorzystaniu do aranżacji mojego salonu. A potem pojawili się znajomi i też chcieli. I jak się okazało nie tylko oni… I powstała Pufa.

Na początku była Pufa Cafe, co skłoniło Was do powołania Pufa Design?

Meble o tak wdzięcznym charakterze wymagają wyjątkowej oprawy. Zauważyliśmy, że oferta wielu polskich sklepów jest powtarzalna, nie posiadając jednocześnie spójności stylistycznej. Postanowiliśmy spróbować rozszerzyć ofertę Pufa Cafe o starannie dobrany wybór kilkunastu modeli lamp. Spotkało się to z zainteresowaniem naszych Klientów, co wskazało na nowy kierunek rozwoju meblarni. W ten sposób powstała Pufa Design, jako sklep – butik ze stylowym wyposażeniem domu.

Od kiedy formalnie istnieje Pufa Cafe i Pufa Design?

Pufa Cafe wystartowała na początku marca 2010, Pufa Design 2 tygodnie później.

Jaka jest Pufa?

Pufa jest niepotarzana, butikowa, ciepła i bezpretensjonalna. Pomimo prowadzenia przez dwóch facetów, jest kobieca – subtelna, ale indywidualistka. Trochę bezkompromisowa, ale otwarta na wszystko, co nietypowe.

Co jest misją Pufy?

Oferować produkty wyselekcjonowane, dla wrażliwych na niespotykane wzornictwo gustów. Edukować i doradzać w stworzeniu wyjątkowych i niepowtarzalnych wnętrz.

Kiedy Pufa obchodzi urodziny, i co sobie życzy? Jaki chciałaby dostać prezent?

Hmmmm… w sumie trudno wskazać konkretną datę – powiedzmy, że jest to 15 marca… Pufa życzy sobie dalszego rozwoju i satysfakcji z kreowania swojej marki. Chciałaby, aby grupa zadowolonych przyjaciół Pufy stale rosła, a oferta mogła poszerzać się dzięki kreatywnym i wyjątkowym projektom.

Jakie są plany na przyszłość szykuje Pufa?

Pufa intensywnie myśli o wprowadzeniu swojej linii produktów wyposażenia wnętrz, które umożliwią naszym Klientom na kreowanie indywidualnych wnętrz oraz pozwolą im wyrazić swoją potrzebę posiadania unikalnej przestrzeni domowej. Pufa planuje też otwarcie swojej stacjonarnej „wersji”.

Słyszałam, że Pufa pracuje nad programem dla architektów?

Wiemy jak istotne jest dla architektów posiadanie materiałów do pracy i projektowania. Intensywnie pracujemy nad stworzeniem bazy, dzięki której współpracujące z nami osoby będą miały szybki dostęp do plików dwg naszych produktów. Dzięki temu praca koncepcyjna nad projektem wnętrzarskim będzie bardzo prosta! Wyselekcjonowana oferta produktowa to dodatkowa zaleta!

Co nowego wniesie program dla architektów?

Naszym celem jest sprawić, by dostępność unikalnego wzornictwa była łatwa. Większe możliwości w tworzeniu projektu wpłyną na otwarcie się na nowe trendy produktowe, na oryginalność. Naszym celem jest by w Polsce świetne wzornictwo wkroczyło do domów, a nie było jedynie atrakcją wnętrzarskich magazynów.

Jak Pufa dba o Klienta (Strefa Klienta w Pufie)?

Zależy nam na relacji z Klientem. Staramy się, aby obsługa zamówień nie była jedynie serią automatycznie wysyłanych wiadomości z systemu, lecz miała nieco osobisty charakter. Chcemy znać potrzeby naszych Klientów, chcemy pomóc w tworzeniu ich przestrzeni, wnętrza. Chcemy doradzić dobór odpowiedniego produktu, rozwiązania. Czasem odesłać do konkurencji, jeśli czujemy, że Klient potrzebuje czegoś, spoza naszej oferty.

Pufa Design

Odpowiedz


*